Lewander, M. (2003). Σε αναζήτηση του άπιαστου ΕΜΕΙΣ - ανταπόκριση από ένα συνέδριο παιδαγωγικής του πιάνου. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Τα Νέα της Ε.Ε.Μ.Ε., 19, 10-11.
Freire, V.L.B. (2003). Η Μουσική Εκτίμηση και η ανοικοδόμηση της γνώσης, Β' μέρος. Μτφρ. Κ. Κιγιτζή, επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσική Εκπαίδευση, 13 (4 ), 52-62.
Freire, V.L.B. (2003). Η Μουσική Εκτίμηση και η ανοικοδόμηση της γνώσης, Α' μέρος. Μτφρ. Λ. Στάμου, επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσική Εκπαίδευση, 12 (4 ), 15-24.
Humphreys, J. T. (1998). Μουσική Εκπαίδευση στις ΗΠΑ: Μια επισκόπηση. Μτφρ. συντακτική επιτροπή, επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσική Εκπαίδευση/Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση, 3 (1 ), 53-63.
Lewander, M. (1996). Mια εισαγωγή στη Μεθοδολογία της διδασκαλίας του Πιάνου, Β' μέρος. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσικοτροπίες, 2/1996, 16-23.
Lewander, M. (1996). Mια εισαγωγή στη Μεθοδολογία της διδασκαλίας του Πιάνου, Α' μέρος. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσικοτροπίες, 1/1996, 9-12.
Warner, B. (1996). Αν δεν ψάξουμε για το βαθύτερο μήνυμα του Οrff δεν μπορούμε αληθινά να κατανοήσουμε το Schulwerk σε όλο του το βάθος. Μτφρ.- επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Ρυθμοί, 16-17, 2-3, 45.
Hamm, R. (1995). Aσυνήθιστες Κλίμακες. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Ρυθμοί, 13, 7-13.
Campbell, C. (1994). Παλαιοί Χοροί με Παιδιά. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Χορός, 13, 45-46.
Barnett, M. (1994). O Orff και το μικρό παιδί. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Ρυθμοί, 9, 1-3.
Harris, J. (1993). What makes an Activity Therapeutic? Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Μουσικοτροπίες, 3-4/93, 21-22.
Bagheri, H. (1993). Ο Εθνικός χορός στην αίθουσα διδασκαλίας. Μτφρ. και επιμέλεια Π. Ανδρούτσος. Ρυθμοί, 8, 2-3, 12.
Horton, J. (1991). Carl Orff (1895-1982 ). Μτφρ. Π. Ανδρούτσος. Μουσικοτροπίες, 4/1991, 20-24.